دررسانه| پویش «عید رمضان» برای حمایت نیازمندان در استان همدان اجرا می‌شود

همدان- مدیرکل بهزیستی استان همدان از آغاز پویش «عید رمضان» برای حمایت نیازمندان در سطح استان خبر داد.

محمدمهدی شاهقدمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور پویش «عید رمضان» برای حمایت نیازمندان در استان همدان نیز اجرایی می‌شود، هدف اصلی این پویش را جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای تهیه بسته‌های معیشت و توزیع آنها بین خانواده‌های نیازمند استان دانست.

وی خواستار همراهی مردم در این پویش و تلاش برای رفع بخشی از نیازهای معیشت مردم محروم استان همدان شد و افزود: نظیر این پویش در شب یلدا نیز برگزار و خیران و نیکوکاران همراهی و مساعدت خوبی را در این راستا نشان دادند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با اشاره به مصادف شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان عنوان کرد: امیدوار است که مانند سنوات گذشته شاهد مشارکت‌های مردمی مناسب در این پویش نیز باشیم.

شاهقدمی با تصریح بر اینکه مردم استان همدان همواره یاریگر محرومان و نیازمندان جامعه هستند، افزود: این پویش برای تأمین بسته‌های معیشتی جامعه هدف بهزیستی است و زمان آن تا نیمه شعبان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: شماره کارت ۸۳۹۳-۶۹۲۷-۹۵۷۰-۶۳۶۷ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان برای واریز وجه نقد در اختیار هموطنان قرار دارد و همچنین مردم می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به نزدیک ترین اداره بهزیستی شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

کد خبر 74815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد