استفاده از ظرفیت خیرین و ترغیب جامعه به مشارکت در جهت مرتفع کردن مشکلات جامعه هدف بهزیستی

خیرین و نیکوکاران استان چهارمحال و بختیاری به کمک بهزیستی می‌توانند با پرداخت وجوه نقدی خود با نیت عام و خاص، یاری‌گر اقشار محروم جامعه به ویژه مددجویان نیازمند تحت پوشش این سازمان باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان، با اشاره به نقش پر رنگ ائمه اطهار در یاری رساندن و کمک به نیازمندان گفت: اهل بیت عصمت و طهارت از شخص اول عالم خلقت، حضرت محمد(ص)، تا جانشین آن حضرت و سایر ائمه بر کمک رساندن به نیازمندان و دستگیری از ضعفا نقش پر رنگی در زندگیشان داشته است و این نکته در زمان فعلی با نیت خیر نیکوکاران در حال انجام است و با این اقدام می توان در راستای اهداف بهزیستی گام برداشت.

مدیرکل بهزیستی استان نیز ضمن تاکید بر نقش اعضای شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی در مدد رساندن به اهداف این سازمان گفت: بهزیستی به واسطه نوع کار و حجم فعالیتها، به تنهایی نمی تواند فعالیتهای خود را انجام دهد و همراهی همه دستگاهها و مردم خیر را می طلبد و در همین راستا قانونگذار با تشکیل شورای مشارکتهای مردمی که متشکل از پنج نفر از افراد حقیقی و پنج نفر از افراد حقوقی تشکیل شده است که کمک سازمان بهزیستی در جلب مشارکتهای مردمی خواهند بود.

نصیری با اشاره به طرح ها و پویش های مختلف بهزیستی در راستای جلب مشارکتهای مردمی، افزود: پویش عید رمضان با هدف تهیه بسته های معیشتی برای افراد نیازمند تحت حمایت در سطح کشور راه اندازی شده است که خیرین می توانند کمک های خود را برای این منظور اهدا کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: جهت سهولت پرداخت شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ جهت واریز کمک های نقدی در نظر گرفته شده است. همچنین کلیه موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان که مجوز جلب مشارکتهای مردمی دارند نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

در پایان جلسه احکام اعضای شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی در سطح استان به اعضا اهداء شد.

کد خبر 74786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد