بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پیشبرد اهداف پیشگیرانه و ارتقای سلامت معنوی و روانی دانش آموزان، معلمین و کادر مدارس تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، مدیر کل بهزیستی استان هدف از امضاء این تفاهم نامه را توانمندسازی روانشناختی دانش آموزان و خانواده های آن ها و آگاهسازی و ارتقای سطح سلامت معنوی و روانی معلمین و کادر مدارس عنوان کرد.
رضا ابهّت با اشاره به سرفصل های آموزشی در نظر گرفته شده در این تفاهم نامه گفت: آموزش مهارت های زندگی، آموزش زندگی خانواده برای والدین، آموزش بلوغ و نوجوانی برای نوجوانان، آموزش آگاه سازی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برگزاری دوره های طرح ماد و خودمراقبتی بانوان و آموزش های ویژه آگاهسازی پیشگیری از معلولیت ها و پیش از ازدواج برای دانش آموزان متوسطه (پسران و دختران) ارائه می شود.
وی با بیان اینکه مجتمع آموزشی و فرهنگی سماء به عنوان قرارگاه آسیب های اجتماعی در این تفهم نامه تعیین شده است، اظهار داشت:بر اساس این تفاهم نامه؛ دانشگاه آزاد اسلامی (سماء) موظف به هماهنگی برگزاری کارگاه های آموزشی اعم از اطلاع رسانی و فراخوان به مخاطبین، همکاری با بهزیستی در اجرای کارگاه ها مطابق دستورالعمل بهزیستی، مستند سازی و تهیه گزارشات آماری فعالیت های تفاهم شده و نظارت و پایش برنامه ها می باشد.
گفتنی است این تفاهم نامه از اول اسفند ماه سال جاری به مدت یک سال منعقد گردید.

کد خبر 74657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد