خیرین بازوان توانمند بهزیستی آذربایجان غربی در تامین بسته های معیشتی جامعه هدف برای ماه رمضان

جلسه هماهنگی جلب مشارکتهای مردمی و بهره مندی از ظرفیت خیرین و شرکای اجتماعی برای تامین بسته های معیشتی ویژه جامعه هدف با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی ؛

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با قدردانی از مشارکت مردم و خیرین در اهداف خیرخواهانه بهزیستی گفت: تامین بسته‌های معیشتی مورد نیاز جمعیت هـدف برای مـاه مبـارک رمضان با مشارکت خیرین و اقشار مختلف مردم می تواند بسیار موثر واقع شود.

پروین محمدپوری گفت: بهزیستی در راستای اهداف تعیین شده طبق هر سال برای حمایت از جامعه هدف در ماه رمضان بسته های حمایتی در نظر دارد.

وی افزود: با توجه به علاقمندی مردم و خیرین برای مشارکت در تامین بسته های معیشتی، بسترهای مشارکت برای علاقمندان باید تشریح و معرفی شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: شفاف سازی و بیان درست و جامع اقدامات می تواند نسبت به افزایش جلب مشارکتهای مردمی بسیار موثر واقع شود.

محمدپوری هماهنگی بین بخشی، هم افزایی با دستگاه های اجرایی، دعوت از خیرین، اطلاع رسانی و آگاهسازی برای شرکای اجتماعی را از جمله اقداماتی برشمرد که می بایست پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای جلب مشارکتهای مردمی صورت داد.

کد خبر 74465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد