شهرضا| پروژه "طرح تمام" اجرا شد

در راستای افزایش توانمندی مربیان در زمینه ارتقاء سلامت روان اجتماعی، کارگاه آموزشی تربیت مربیان اجتماع محور(طرح تمام)، با هدف توانمندسازی همیاران و توانمندسازی عمومی جامعه  هدف، جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شهرضا، کارگاه آموزشی تربیت مربیان اجتماع محور (طرح تمام) با حضور محمدعلی سلطان الکتابی کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب‌های بهزیستی اصفهان، مهرداد ربیعی تسهیلگر مجری طرح‌های همیاران سلامت روان اصفهان، رئیس و کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی شهرضا، اعضا و تسهیلگران گروه همیار سلامت روان اجتماعی، به مدت دو روز برگزار شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهرضا، ضمن تشکر از حضور مدرسین و شرکت‌کنندگان در این کارگاه گفت:  به اعتقاد همیاران سلامت روان شهرضا با توجه به بررسی‌ها و تحقیقات کمی و کیفی و نیازسنجی‌هایی که در طرح‌های مانا و ماز که در دو سال اخیر انجام گرفته، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز ناشی از کاهش آگاهی و نداشتن مهارت‌ها در زندگی فردی و اجتماعی بوده است.

سید علی موسوی  بالا بودن آمار مشکلات خانوادگی، طلاق، خودآزاری، دیگرآزاری، خشونت را مشکلات عموم جامعه دانست و بیان داشت: نیاز مبرم به آموزش مهارت‌ها در تمام مناطق ضرورت پیدا کرده است.
وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان شهرضا جمعیتی بیش از ۱۶۰ هزار نفردارد، تقریبا هیچ مربی فعالی در زمینه تسهیلگری مهارت‌های زندگی ندارد و با توجه به نیازسنجی صورت گرفته علاقه مردم به فراگرفتن مهارت‌های زندگی برای بهبود زندگی بهتر در شهرستان و حومه ۸۰ درصد برآورد شده است

شهرضا| پروژه "طرح تمام" اجرا شد

شهرضا| پروژه "طرح تمام" اجرا شد



 

کد خبر 74214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد