تجلیل رئیس سازمان بهزیستی کشور از خانواده شهید عجمیان

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع امنیت همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باید در مسیر تکافل اجتماعی حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، آئین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع امنیت همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور، «رویا احمدیان» مشاور بانوان و حجت‌الاسلام «محمدتقی وکیل‌پور» مشاور فرهنگی و جمعی از مدیران ستادی و استانی برگزار شد.

وکیل‌پور: هدف اصلی دشمن از ایجاد اغتشاشات، توقف روند پیشرفت کشور بود

ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام «محمدتقی وکیل‌پور» مشاور فرهنگی بهزیستی کشور با بیان اینکه هدف اصلی دشمن از ایجاد اغتشاشات، توقف روند پیشرفت کشور بود، عنوان کرد: حوادث اخیر نقشه‌های شوم آمریکا و هم‌پیمانانش بود که با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه خنثی شد.

قادری: باید در مسیر تکافل اجتماعی حرکت کنیم

در پایان «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن قدرانی و تجلیل از خانواده شهید عجمیان با اشاره به تکافل اجتماعی، عنوان کرد: این موضوع نکته مهمی برای سازمان بهزیستی کشور است و ما باید در این مسیر حرکت کنیم؛ همه سلحشوران عرصه مقاومت از ابتدای مقابله و مبارزه با استکبار به امام امت پیوستند؛ شهید روح‌الله عجمیان نیز در مسیر اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی سر تعظیم فرو آورد.

کد خبر 73495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =