شهریار| برگزاری کارگاه آموزشی زبان بدن

مصادف با ششمین روز از دهه مبارک فجر، سومین جلسه آموزشی با عنوان زبان بدن، ویژه کارکنان و مسئولین مراکز تحت نظارت بهزیستی شهریار در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانش در زمینهٔ آشنایی‌ با رفتار غیرکلامی و همچنین استفاده‌ از تحلیل رفتار غیرکلامی در جلسات و روابط اجتماعی با حضور علاقه‌مندان،   مسئولین و کارکنان بهزیستی شهریار به‌صورت حضوری با تدریس ناصر نیک افشار برگزار شد.

ناصر نیک افشار گفت: زبان بدن یه زبان جهانی و فرا انسانی است و از دیدگاه مغزی زبان بدن بسیار در ارتباطات و گفتگوهای مختلف موثر و تاثیر گذار می باشد و استفاده زبان بدن، برای درک و تفسیر بهتر پیامهای کلامی استفاده می شود.

شهریار| برگزاری کارگاه آموزشی زبان بدن

وی در خصوص اهمیت زبان بدن در شناخت طرف مقابل و برقراری ارتباطات موثر با دیگر افراد اظهار داشت: ارتباط به طور کلی شامل دو بخش کلامی و غیر کلامی می باشد و در ارتباطات بین­ فردی، بخش غیر کلامی و زبان بدن اهمیت بیشتری دارد.

مدرس این کارگاه در ادامه افزود؛ از دیگر وجوه ارتباط غیرکلامی حالتهای چهره است شامل خوشحالی، غمگینی، شگفتی، ترس، خشم و بیزاری حالتی همگانی و جهانی داشته و در همه جای جهان یکسان تعبیر و تفسیر می‌شوند.

شایان ذکر است، در پایان کارگاه حاضرین دیدگاه ها و نظرات خود را بیان و سوال های خود را در مورد موضوع های ارائه شده در کارگاه مطرح کردند.

کد خبر 73444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد