ملارد| افتتاح مرکز شبانه روزی نگهداری از سالمندان

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ساختمان جدید مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان تابش با حضور جابر کریمی فرماندار، خوبانی امام جمعه ملارد، خوبرو امام جمعه صفادشت، داود فهیم راد سرپرست بهزیستی ملارد و سایر مسئولین ساختمان جدید مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان رهنما با ظرفیت نگهداری یکصد و ۲۰ بیمار به مدیریت روناک طاهرپور افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد با تشریح اینکه این مرکز ظرفیت نگهداری از یکصد و ۲۰ بیمار را دارد گفت: در حال حاضر ۳ مرکز سالمندان با توجه به نیاز شهرستان راه اندازی و مشغول فعالیت هستند و بیش از دویست سالمند در این مراکز پذیرش شده اند.

وی افزود: تعدادی از افراد پذیرش شده در مراکز توانبخشی بدلیل مجهول الهویه بودن و دستور دادستان بصورت یارانه بگیر نگهداری می شوند که در این صورت هزینه های مربوطه در قالب کمک هزینه یارانه از طریق سازمان بهزیستی به مراکز پرداخت می شود.
سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد با توضیح اینکه مراکز توانبخشی صرفا مسئولیت نگهداری را بر عهده نداشته گفت: خدمات تخصصی در این مراکز توسط کادر متخصص اعم از پزشک، پرستار و... ارائه می شود تا فرد علاوه بر دریافت خدماتی چون رسیدگی مستمر تحت درمان و بازتوانی از طریق کارشناس کار درمان قرار گیرد.

کد خبر 73441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد