اهدای ۲۵  سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بهزیستی

سرپرست بهزیستی استان اصفهان از اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بهزیستی در پویش حلقه وصل، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اعلام این خبر گفت: همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، ۲۵  سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بهزیستی اهدا شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف بهزیستی تامین شرایط زیست مددجویان است، افزود: فراتر از شرایط زیست، کیفیت آن است که امروز شاهد یکی از جلوه‌های آن هستیم.

چاووشی با بیان اینکه واگذاری مرحله اول جهیزیه یارانه‌ای با کمک خیرین انجام شده است، ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل ۱۲ قلم کالای اساسی از جمله؛ یخچال فریزر، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون، سرویس آرکوپال، پتو، اتو بخار، سرویس قابلمه، سرویس قاشق و چنگال و دو تخته فرش است که هر سری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیون تومان می‌باشد.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان یادآور شد: بر اساس برآوردها، بهزیستی دارای ۱۷۰۰ مددجوی عقد کرده و در انتظار تامین جهیزیه است و امیدوار هستیم بتوانیم با کمک خیرین تا پایان سال ۱۱۰سری جهیزیه به نوعروسان مددجو اهدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این پویش، تعداد شش دستگاه بیماربر برقی به مددجویان تحت پوشش توانبخشی اهدا شد.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان اهدای ۵۰ سری وسیله بازی فکری برای خانه‌های کودک و نوجوانان را از دیگر اقدامات بهزیستی استان در ششمین روز از دهه مبارک فجر اعلام کرد.

کد خبر 73395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد