همایش جهاد تبیین در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد

مشاور امور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش جهاد تببین در اداره کل تعاون گیلان از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی خواست تا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین که یک واجب قطعی و فوری است عمل نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان،  همایش جهاد تبیین با حضور محمد وحدتی مشاور امور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و رییس شورای هماهنگی، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر مدیران و کارکنان شورای هماهنگی در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

سیاوش آقاجانی در این مراسم با تبریک میلاد حضرت علی (ع) و فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: امروز جنگ ترکیبی علیه ایران شکل گرفته که باید برای هر بعد آن پاسخ معتبر بدهیم.

 وی تصریح کرد: در جنگ اقتصادی باید از اقتصاد مقاومتی و در جنگ روایت ها نیز باید از اهرم جهاد تبیین بهره برد.

در ادامه این مراسم وحدتی مشاور امور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تبریک ولادت حضرت علی علیه سلام و دهه فجر گفت: ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که حوادث خیلی سریع اتفاق می‌افتد و تحولاتی ایجاد می‌شود که محور همه اینها انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان علیه ایران متحد شده‌ و تقسیم وظایف کرده‌اند لذا در چنین شرایطی وظایف ما خیلی بیشتر است و باید حواسمان بیشتر جمع باشد.

وی از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی خواست تا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین که یک واجب قطعی و فوری است عمل نمایند.

مشاور امور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اغتشاشات اخیر محور اصلی در جنگ امروز را جنگ شناختی دانست و گفت: دشمنان ما به دنبال فتح افکار مردم و تغییر باورهای مردم هستند و با ابزارهایی مانند فضای مجازی و خراب کردن وضع معیشت مردم به دنبال تجزیه کشور ما هستند.

کد خبر 73362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد