در رسانه | ۱۱۲ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی استان بوشهر شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۲۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش در حال ساخت است گفت: در سال جاری تاکنون ۱۱۲ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی استان بوشهر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بووشهر به نقل از تسنیم ،حسین اسدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد حمایتی است اظهار داشت: توجه ویژه به معلولان، زنان سرپرست خانواده، نیازمندان در اولویت است که ضمن تأمین معیشت در حل مشکلات آنان تلاش می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ساخت مسکن مددجویان را یکی از برنامه‌های بهزیستی دانست و بیان کرد: اکنون 424 واحد مسکونی ویژه جامعه هدف در حال ساخت است که 306 واحد آن در مرحله سفت کاری و 118 واحد مسکونی دیگر در مرحله نازک کاری است.

وی طرح ملی نهضت مسکن را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه دو جانبه میان سازمان بهزیستی با بنیاد مستضعفان برای خانوارهای دو معلول و بالاتر کمک بلاعوض پرداخت شود.

اسدی‌راد با بیان اینکه برای خانوارهای شهری 200 میلیون تومان و در مناطق روستایی 150 میلیون تومان کمک بلاعوض در ساخت مسکن پرداخت می‌شود گفت: خانواده‌های تک معلولی هم 100 میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از ساخت 112 واحد مسکونی خود مالک با حمایت ویژه بهزیستی خبر داد و بیان کرد: تعهد امسال ساخت 195 واحد مسکونی به جامعه هدف است که تاکنون 112 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی استان بوشهر شده است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد واحدهای مسکونی ویژه خانواده مددجویان بهزیستی استان بوشهر امسال از تعهد بالاتر برود و به 316 واحد برسد.

کد خبر 73263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد