پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) ، روز پدر و روز مددکار اجتماعی

دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی استان مازندران با انتشار پیامی ، ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) پرچمدار بزرگ عدل و انصاف ، روز پدر و روز مددکار را به تمامی پدران و مددکاران اجتماعی شاغل در بهزیستی مازندران و مددکاران فعال در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی 
میلاد مسعود اولین کوکب درخشان سپهر ولایت و امامت که مصادف با تجلیل از مقام شامخ پدر، این اسطوره ی متانت و صبر و همچنین قدردانی از جایگاه والای مددکاران عزیز گشته مایه مباهات است. 
مددکاری ترسیم چهره حقیقی و تجسم رسالت نهایی سازمان بهزیستی  است .عشق ورزیدن به خلق ،  زیباترین ترنم گفتگو با خالق است . مددکاران انسان های شریفی هستند که هنرمندانه و عالمانه، ضمن آگاهی از نیازها و پیچیدگی های مسائل اجتماعی با هدف بالا بردن شاخص های توسعه اجتماعی همراه با اجرای روش های نوین مددکاری ،  توانمندی ها را کشف و با پرداختن به همه ابعاد روحی، جسمی ، فرهنگی،  اجتماعی و معنوی افراد مددخواه و حفظ کرامت انسانی در مسیر توانمندسازی ایشان گام بر می دارند.
بی شک  تلاش و همت مستمرشان ستودنی است . 
 ۱۳ رجب ولادت امام اول شیعیان که نخستین مددکار عالم هستی است و همچنین  انتخاب شایسته این روز به عنوان روز مددکار را به تمامی مددکاران محترم تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است مددکاران عزیز بهزیستی در پرتو پر فروغ رفتار و گفتار  حضرت علی (ع) و با پیروی از نقش و سیره ی آن امام بزرگوار ، در یاری رسانی به  جامعه ی هدف بهزیستی به توفیق روز افزون دست یابند . 
همچنین فرصت را غنیمت شمرده و روز پدر را صمیمانه به همه ی پدران فداکار این مرز و بوم و کارکنان خدوم و سفیران سلامت اجتماعی در مراکز دولتی و غیر دولتی بهزیستی مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه ی این عزیزان، سربلندیشان را در پرتو عنایت خداوند متعال مسالت دارم  .
دکتر فریبا بریمانی 
مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 73136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد