برگزاری میز خدمت بمناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی

میز خدمت جهادی در راستای کمک به کاهش مشکلات مردم، ارتباط مستقیم و دسترسی بی‌واسطه مردم و مسئولین و رسیدگی به مشکلات جامعه هدف و مددجویان با حضور مدیر کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران به همراه جمعی از مسئولین کشوری، بهزیستی استان تهران و بهزیستی شهرستان تهران و کارشناسان مربوطه در خیابان قزوین مسجد سید الشهدا شهر تهران حضور پیدا کردند.

نصیری هدف از برگزاری میز خدمت را در این محله اقدامی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و خالصانه به مردم، تسریع و تسهیل در پاسخگویی و پیگیری مشکلات و مطالبات شهروندان این محلات، مراجعه کنندگان و تکریم ارباب رجوع دانست و گفت: مسئولین اجرایی سازمان بهزیستی می توانند با حضور در میز خدمت جهادی، در ارتباطی مستقیم و بدون واسطه، مسائل و مشکلات مردم را بررسی کنند و نیز مراجعین می توانند با پیگیری، انجام برخی از امورات اداری خودشان را به نتیجه برسانند.

وی در ادامه به افرادی که مشکلات جسمانی و معلولیت داشته و درخواست تجهیزات پزشکی از جمله ویلچر، عصا و...را داشتند در همان محل ویلچر به این افراد اهدا شد.

کد خبر 73091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد