اصفهان| اجرای طرح کشوری ارزیابی مراکز مثبت زندگی

در راستای اجرای طرح کشوری ارزیابی مراکز مثبت زندگی و به منظور نظارت بر  نحوه خدمت‌رسانی و بررسی عملکرد این مراکز، تیم نظارت و بازرسی اداره بهزیستی شهرستان اصفهان از مراکز تحت نظارت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان اصفهان، مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح کشوری ارزیابی مراکز مثبت زندگی و به منظور نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی و بررسی عملکرد این مراکز، تیم نظارت و بازرسی اداره بهزیستی شهرستان اصفهان متشکل از دو گروه کارشناسی با حضور در مراکز مثبت زندگی ضمن تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام به بازدیدهای حضوری و آنالیز داده‌های مراکز مثبت زندگی تحت نظارت در سه منطقه مراکز تامین و توسعه شهر اصفهان نمودند.
جواد سلمانی ضمن تاکید بر نحوه خدمت‌رسانی صحیح به جامعه هدف تحت پوشش گفت: مراجعین بهزیستی دارای شرایط ویژه جسمانی، اقتصادی و اجتماعی می‌باشند و این مسئله موجب می‌شود کارشناسان و مددکاران شاغل در بهزیستی شهرستان اصفهان بیش از پیش در نحوه برخورد و ارتباط صحیح با مددجویان دقت نمایند و شرایطی را فراهم سازند تا توانخواهان و مراجعین احساس آرامش و رضایتمندی نمایند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۷ مرکز مثبت زندگی در شهرستان فعالیت دارند که پرونده‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی مراکز در شهرستان توزیع شده و بر طبق آن بازدیدهای مددکاری بصورت  مستمر و دقیق انجام می‌شود.

کد خبر 73064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد