پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت ایام الله دهه فجر

محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، متن این پیام به صورت زیر است:

"والفجر و لیال عشر و الشفع و الوتر و اللیل اذا یسر" (سوره فجر؛ آیه ۴-۱)

ایام دهه فجر یادآور راهبری های انقلابی و حیات بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رجعت مردی از تبار ابراهیم (ع) به آغوش گرم میهن است؛ که نگاه و کلام نافذش پشت دشمنان قسم‌خورده ایران و اسلام را به لرزه درآورد و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

این دهه، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان و زنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری امام خمینی (ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد. ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد. و با گذشت چهل و چهار سال از طلوع آن، همچنان برای همه مردم آزاده و اصیل جهان شایسته عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است.

اینجانب ضمن پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و تامین امنیت و جانبازان و رزمندگان، را گرامی داشته  و فرارسیدن این ایام سراسر نور را خدمت همکاران محترم و خانواده بزرگ سازمان بهزیستی تبریک عرض نموده و از خداوند، رشد و تعالی روزافزون انقلاب اسلامی و رفع موانع داخلی و دفع توطئه‌های دشمنان و اتصال این انقلاب و تداوم آن به رهبری و امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی به طلوع خورشید ولایت عظمای حضرت، ولی عصر (عج) را مسئلت می‌نمایم.

محمد نصیری

مدیر کل بهزیستی استان تهران

کد خبر 73054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد