شهرضا| افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مددجویان مرکز توانبخشی و درمان بیماران اعصاب و روان پراور

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردهای مددجویان مرکز توانبخشی و درمان بیماران اعصاب و روان پراور شهرضا با هدف معرفی دستاوردهای مددجویان با حضور برخی از مسئولین شهرستان، ریاست بهزیستی شهرستان شهرضا، کارشناسان توانبخشی و جمعی از خیرین در مرکز توانبخشی  و درمان بیماران اعصاب و روان پراور افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شهرضا، رئیس بهزیستی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این  نمایشگاه که به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و در راستای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از توانمندی‌های مددجویان در این مرکز دایر شده است فرصت مناسبی برای شناساندن توانایی‌های این افراد به عموم مردم می باشد.

سیدعلی موسوی افزود: یکی از عوامل موثر در ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به توانایی‌های مددجویان و همچنین بالا بردن سطح سلامت و آگاهی مددجویان از توانمندی‌های خود را آموزش‌های موثر و با کیفیت بهزیستی برشمرد.

وی ادامه داد: مربیان با تجربه فعال در زمینه‌های مختلف به نحو احسن در امر آموزش به مددجویان فعالیت می‌نمایند.

مدیر عامل مرکز پراور گفت: ضمن حضور مسئولین و خیرین در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دستاوردهای مددجویان مرکز با هدف معرفی توانمندی‌های مددجویان این مرکز تهیه و عرضه شده است.

مژگان میرطلایی افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۱۲تا  ۲۶ بهمن ماه فعال خواهد بود و محصولات  این غرفه‌ها شامل عروسک بافی، ترمه دوزی، پته دوزی، معرق کاری، قالیبافی، روبان دوزی، عروسک سازی با خمیر چینی می‌باشد که توسط مددجویان تحت پوشش این مرکز تهیه وعرضه شده است.

شهرضا| افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مددجویان مرکز توانبخشی و درمان بیماران اعصاب و روان پراور


  

کد خبر 73030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد