جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان برگزار شد

ظهر روز دوازدهم بهمن ماه، در ادامه ی سفر دو روزه محمدمهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به استان گیلان، جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان با حضور وی و سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان، معاونین و روسای دوایر ستادی در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این نشست محمدمهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در نشست شورای معاونین بهزیستی گیلان با تاکید بر دستور ویژه رئیس جمهور مبنی بر بازدید میدانی از فعالیتهای ادارات عنوان کرد: با توجه به دستور ویژه رئیس جمهور بازدید از فعالیتهای ادارات در جهت رفع موانع و مشکلات در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم در قالب پیشنهادات برای حل مشکلات تصمیمات جدی و موثر اتخاذ کنیم.

وی در ادامه نحوه صحیح رفتار کارکنان با مراجعین را متکی بر اطلاعات به روز کارکنان دانست و گفت: کارکنان برای انجام صحیح امور اداری ابتدا می بایست دانش خود در زمینه کاری را افزایش دهند تا در نهایت منتج به رفع موانع و تسریع در کار ارباب رجوع گردد.

وی در پایان ضمن رضایت از عملکرد بهزیستی گیلان در نحوه پذیرش و ارائه خدمات به مددجویان به بیان راهکارهایی در خصوص چگونگی فرآیند پذیرش و نحوه برخورد روانشناسانه با مددجویان پرداخت و بر لزوم آموزش مددکاری به کارکنان و ارائه صحیح گزارشات به مسئولین مربوطه جهت خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

در این نشست مدیرکل بهزیستی گیلان نیز ضمن خوشامدگویی به رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور و هیئت همراه، راهکارهای وی را از نکات کلیدی جهت پیشبرد اهداف سازمانی برشمرد و بر اجرای صحیح دستورالعمل و موازین قانونی و سازمانی تاکید کرد.

همچنین در پایان این نشست محمدمهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به منظور رضایت از عملکرد بهزیستی گیلان با اهدای لوح سپاس از مدیرکل ، معاونین و روسای دوایر ستادی بهزیستی گیلان قدردانی کرد.

کد خبر 72997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد