برگزاری نشست کمیته انتقال فرزندان خانه های شبانه روزی به زندگی مستقل

صبح روز دوازدهم بهمن ماه، جلسه کمیته انتقال به زندگی مستقل با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ، دکتر رضا جعفری معاون امور اجتماعی مسئولین و کارشناسان ستادی و شهرستانی بهزیستی، مسئولین فنی خانه های شبانه روزی و فرزندان، با هدف ارزیابی نهایی میزان آمادگی فرزندان جهت ورود به زندگی مستقل در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این جلسه سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان با تاکید بر ارتباط مستمر فرزندان با سازمان تا رسیدن به آرامش استقلال، اظهار داشت: مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده اند و این اطمینان را داشته باشند که همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت های سازمان بهره مند خواهند بود.

وی در ادامه بر لزوم پشتوانه سازی مشاورین مجرب برای فرزندان خانه های شبانه روزی تاکید کرد و گفت: فرزندان با استفاده از مشاوره های افراد مجرب و توجه به تجربیات کسب شده و حمایت های سازمان و دارا بودن برنامه های راهبردی برای ورود به زندگی مستقل، خواهند توانست زندگی آینده را با پیروزی رقم بزنند.

در ادامه دکتر جعفری ، معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان نیز با اشاره به شاخص های زندگی موفق عنوان کرد: موفقیت همه جانبه با نگاه و رویکرد اجتماعی رقم خواهد خورد و فرزندان می توانند با سبک زندگی سالم و نحوه صحیح استقلال به موفقیت های همه جانبه دست پیدا کنند.

 همچنین در پایان پس از ارایه نقطه نظرات از سوی هر یک از کارشناسان ، فرزندان نیز در خصوص برنامه های آینده خود برای زندگی ، مطالبی را عنوان کردند.

کد خبر 72986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد