سازمان بهزیستی، مولود انقلاب است

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه‌فجر، گفت: سازمان بهزیستی در گام دوم انقلاب، ماموریتی حساس و تاثیرگذار در حوزه سلامت اجتماعی و توانمندسازی برعهده دارد. یکی از اهداف انقلاب اسلامی توجه به اقشار آسیب‌پذیر در جامعه است. به حمداله در سایه منویات مقام معظم رهبری، درایت و آگاهی آحاد جامعه، تمامی اهداف سازمان بهزیستی با تاسی از چارچوب‌ها و اصول کلی نظام برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری می‌گردد.

دکتر مسعود فیروزی با بیان اینکه مدیریت جهادی و حل مسائل پیش‌روی محیط پیچیده اجتماعی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان است، گفت: تشریح و تبیین مسائل مربوط به بسیج مردمی در بسیاری از موارد می‌تواند راهگشای برخی از اهداف و برنامه‌های سازمان بهزیستی قرار گیرد. باید چهار محور"مردمی‌سازی، شفافیت، هوشمندسازی و کارآمدی"در رأس توجه سازمان قرار بگیرد. قطعا با اتحاد، همدلی، وحدت کلمه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بر تمامی مسائل و مشکلات احتمالی فائق خواهیم آمد و در سایه این وفاق ها شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمات در بخش های مختلف سازمانی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دوازدهم بهمن ماه ۱۳۵۷ به پرشکوه‌ترین و ماندگارترین روز تاریخ معاصر ایران بدل شده است، گفت: جاء الْحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا (حق آمد و باطل نابود شد به‌درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است). دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارتِ انسان و در روزگار قحطی انسانیت با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‌ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد. 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ درمقابل استکبار شرق و غرب ایستادند تا ترنم سرود رهایی انسان از بند طاغوت و برگ زرین دیگری را بر صفحه تاریخ این سرزمین نقش بزند. دهه فجر سالروز تجلی حماسه و سرافرازی مردمانی است که با تکیه بر آموزه‌های نورانی مکتب سرخ عاشورا، فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی واستقلال را در گوش و جانِ جهانیان طنین انداز کردند.

وی در انتها ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، گفت: فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان و خانواده‌ی بزرگ بهزیستی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان خواستارم. امیدوارم با اتکا به الطاف پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، شاهد موفقیت‌های روزافزون ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف باشیم.

کد خبر 72954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد