شهریار| برگزاری کارگاه آموزشی اطفاء تئوری و عملی حریق

کارگاه آموزشی اطفاء تئوری و عملی حریق ویژه مسئولین فنی مراکز شبانه روزی و نگهداری توانبخشی بهزیستی شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار از برگزاری  کارگاه آموزشی اطفاء حریق با وسائل ایمنی با همکاری اداره آتش نشانی شهرستان و به منظور آشنایی مسئولین فنی مراکز شبانه روزی و نگهداری توانبخشی تحت نظارت بهزیستی شهریار در این شهرستان خبر داد.

ناصر نیک افشار هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقاء سطح آگاهی و افزایش ضریب ایمنی در مراکز عنوان کرد و گفت: با توجه به حضور معلولین و پیشگیری از بروز هرگونه خطرات ناشی از حریق، مسئولین فنی شاغل در مراکز می بایست برای حفظ سلامت افراد مقیم در مراکز با تمام تجهیزات و امکانات آشنا باشند تا در مواقع خطر و شرایط بحرانی بتوانند به بهترین نحو ممکن از این وسائل ایمنی استفاده کنند.

در پایان تعدادی از شرکت کنندگان به صورت عملی، نحوه کار با کپسول های آتش نشانی و اطفاء حریق را اجراء کردند.

گفتنی است، این دوره آموزشی به منظور حفظ آمادگی در مواجهه با حوادث مربوط به آتش سوزی و همچنین افزایش آگاهی ها و مهارتهای عمومی پرسنل مراکز با کلیات مفاهیم ایمنی و آتش نشانی و فراگیری راهکارهای جلوگیری از توسعه حریق و کنترل آن در نوع گازهای CNG و LPG  و مونوکسیدکربن با توجه به فصل سرما و نحوه عملی استفاده کردن از خاموش کننده های دستی برگزار شد.

کد خبر 72931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد