صد ها طرح و برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در بهزیستی کردستان اجرا می شود

بمناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام الله دهه فجر بهزیستی کردستان با حضور مدیرکل بهزیستی، معاونین و روسای ستادی بهزیستی کردستان بمنظور هرچه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های ایام الله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام الله دهه فجر با حضور حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان، معاونین و روسای ستادی بهزیستی کردستان بمنظور هرچه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های ایام الله دهه فجر برگزار شد. ‌

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان در این نشست ضمن عرض خیر مقدم و تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت :  صد ها طرح و برنامه از سوی این سازمان در دهه فجر اجرا می شود.

 رسولی با اشاره به برنامه های  دهه فجر افزود : تحویل ۴۸ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان تحت پوشش، دیدار با خانواده های ایثارگران، معلولان و مدجویان، برپایی میز خدمت در مساجد و ادارات، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و کتابخوانی از دیگر اقدامات در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.

مدیر کل بهزیستی استان کردستان که در جمع اعضای شورای مسئولان این اداره کل سخن می گفت، اظهار داشت : دو مرکز توانبخشی معلولان در مریوان و قروه و یک مرکز کمپ نگهداری معتادین متجاهر در سنندج به بهره بردای می رسند.

وی افزود : ۱۰۶ طرح اشتغال زایی در سراسر استان در ایام دهه فجر با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رسولی در ادامه گفت : تبلیغات محیطی و آذین بندی ساختمان های بهزیستی، حضور در گلزار شهدای شهرستان ها و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، حضور در گردهمایی و مراسم و راهپیمایی، تهیه و توزیع شیرینی، ارایه خدمات تخصصی رایگان و یا با تخفیف ویژه، پوشش خبری فعالیت ها و انجام گفتگو با رسانه ها، استقرار خودروهای ویژه اورژانس اجتماعی بهزیستی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به همراه همکاران از جمله برنامه های دیگر بهزیستی کردستان می باشد.

کد خبر 72805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد