تاکید رئیس بهزیستی کشور بر هم‌صدایی دستگاه‌ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد

رئیس سازمان بهزیستی کشور در هشتاد و هفتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر خروج از تکصدایی و رسیدن به هم‌صدایی، گفت: باید از ظرفیت NGO و CBOها در زمینه پیشگیری و اطلاع‌رسانی استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، هشتاد و هفتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور، «محمدهادی عسگری» مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر و اعضای کمیته در محل سازمان صدا و سیما برگزار شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور و رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه جایگاه این جلسات، خروج از تکصدایی و رسیدن به هم‌صدایی است، گفت: لازم است برای آگاه‌سازی مدیران، مصوبات و اقدامات به عمل آمده در خصوص موضوع موادمخدر و جایگاه پیشگیری، منعکس و نتایج جلسات ممیزی شده و خروجی آن در کف میدان، رهگیری شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد: باید از ظرفیت NGO و CBOها در زمینه پیشگیری و اطلاع‌رسانی استفاده شده و زنجیره ارزش‌های دستگاه‌ها و مهندسی سندها به یکدیگر متصل باشد.

در این جلسه مدیرکل مهندسی و مدیریت پیام سازمان صدا و سیما گزارش عملکرد سال جاری در زمینه پیشگیری از اعتیاد ارائه کرد و گفت: سیاست کاری صدا و سیما مبتنی بر اصول مطالبه‌گری، اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی است.

در ادامه مدیرعامل شرکت گردشگری پارس گستران گزارشی از مجموعه ایران فان و پیشنهاداتی در خصوص شیوه همکاری با کمیته فرهنگی پیشگیری در جهت انتقال آموزشها و مضامین خاص ارائه کرد.

کد خبر 72800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =