گرمسار | آرادان | برگزاری شورای معاونین بهزیستی استان در شهرستان ها

شورای معاونین به ریاست مدیرکل، معاونین و روسای ستادی به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان گرمسار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای معاونین به ریاست مدیرکل، معاونین و روسای ستادی به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان گرمسار برگزار شد.

دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیش رو بودن ولادت حضرت علی(ع) و بزرگداشت مقام مرد و پدر تقدیری را از خدمات و زحمات کلیه همکاران به ویژه اعضای شورای معاونین داشته و تشکر ویژه ی را از میزبانی اداره بهزیستی شهرستان گرمسار و آرادان داشته و افزودند : در برخورد با مسائل و مشکلات انتظار می رود از خرد جمعی و همفکری همکاران بهره گرفت تا بتوان با کمترین هزینه و بالاترین همراهی گام های موثری در رفع مشکلات برداشته شود.

وی با بیان این مطلب که برای کاهش مشکلات و رفع موانع در سایه قوانین و مقررات نباید سختگیرانه عمل کرد، همراهی و دستگیری را اصول و مبنا کار اداری بیان و ادامه دادند : انتظار می رود تشکیل این جلسات در شهرستان ها حصول به نتیجه بشود و همکاران شاهد و ناظر آن باشند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : نزدیکی شهرستان های گرمسار و آرادان به تهران را یک فرصت و تهدید عنوان و ابراز داشتند : یکی از عوامل تحقق اهداف تقویت فرصت ها و کاهش تهدیدات است و باید برنامه ریزی و طبقه بندی در اجرای صورت جلسات در شهرستان ها الویت قرار گیرد تا بتوان با تدوین برنامه درست به نتیجه مطلوب رسید.

وی ضمن تقدیر و تشکر مجدد از میزبانی روسای شهرستان های گرمسار و آرادان در پایان سخنان خود خواستار گزارش اجرای مصوبات شورای معاونین به همکاران شدند که این عمل را گام موثر در همراهی و همکاری پرسنل دانستند.

در این جلسه صدیقه انصاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از برگزاری جلسه شورای معاونین در شهرستان، گزارشی از اهم اقدامات اجرایی در شهرستان و مصوبات جلسه قبلی ارائه و در ادامه به مطرح کردن مسائل و مشکلات پیش روی بهزیستی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف پرداختند.

در ادامه جلسه معاونین و روسای ستادی گزارشی از بازدید میدانی در شهرستان داشته و پیگیر عملکرد حوزه کاری خود در شهرستان بوده و به مطرح کردن سوالاتی پرداختند که توسط رئیس شهرستان پاسخ داده شد  .

کد خبر 72781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد