برگزاری نشست هم اندیشی معاونت های مشارکت مردمی

نشست هم اندیشی معاونت های مشارکت های مردمی شهرستانهای استان تهران در اداره بهزیستی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه هم اندیشی معاونین و کارشناس مسئولان اشتغال شهرستانهای استان تهران با حضور سید محمد حسن صافی، سرپرست اشتغال و کار آفرینی سازمان بهزیستی کشور، نورالدین فائقی معاون مشارکت های مردمی استان تهران، محمود برزگر سرپرست بهزیستی شهر تهران در محل سالن اجتماعات بهزیستی شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه برزگر ضمن خوش آمد گویی به حضار و مدعوین و ابراز خرسندی از حضور حداکثری معاونین و کارشناس مسئولان اشتغال تمامی شهرستانهای استان تهران، و با اشاره به اینکه همت والای کارکنان بهزیستی در مقوله خود اشتغالی مددجویان گام مهم و اثر بخشی در توانمندسازی جامعه آسیب پذیر می باشد از زحمات همکاران تشکر و قدردانی کرد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
 سرپرست اشتغال و کار آفرینی بهزیستی کشور در این جلسه اظهار داشت: در خصوص آموزش رشته های فنی و حرفه ای به مددجویان تحت پوشش، تفاهم نامه ای با سازمان فنی و حرفه ای ایجاد شده که این افراد می توانند از تخفیف پنجاه درصدی پرداخت شهریه و ثبت نام در این آموزشگاه ها بهره مند شوند.
صافی در خصوص اهمیت سامانه رصد اشتغال کشور و ثبت اشتغال های ایجاد شده در سامانه مذکور توسط شهرستان های استان تهران تاکید  کرد و در پایان جلسه از ایجاد سامانه و سایت جدید ثبت نام افراد پشت نوبت کار و اشتغال به آدرس www.jop.ir خبر داد و اظهار داشت که از این به بعد تمامی جامعه هدف می توانند در این سایت (سامانه) ثبت نام کنند.

شایان ذکر است، در ادامه جلسه کارکنان و کارشناس مسئولان اشتغال شهرستان های استان تهران به بیان مسائل و مشکلات و بررسی نقطه نظرات در حیطه کاری پرداختند.

کد خبر 72755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد