جلسه هم اندیشی مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره بهزیستی سنندج

جلسه هم اندیشی مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره با هدف بررسی مشکلات مراکز مشاوره، چگونگی نظارت بر مراکز مشاوره توسط بازرسین، تقویتِ همکاریِ دو جانبه مراکز مشاوره با بهزیستی و جایگاه اصول اخلاقی در فرهنگ مشاوره تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : جلسه هم اندیشی مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره با هدف بررسی مشکلات مراکز مشاوره، چگونگی نظارت بر مراکز مشاوره توسط بازرسین، تقویتِ همکاریِ دو جانبه مراکز مشاوره با بهزیستی و جایگاه اصول اخلاقی در فرهنگ مشاوره تشکیل گردید.

حبیب الله ابراهیمی مدیر بهزیستی سنندج، ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه، به اهمیت کار مشاوران و روانشناسان در جامعه پرداخت و انتظارات بهزیستی از مراکز مشاوره را بیان نمود.

در ادامه حاجی میرزایی مسئول واحد پیشگیری بهزیستی شهرستان سنندج به مواردی که لازمه ارایه همکاری مراکز با سازمان میباشد بیان کرد.

طالب کریمیان کارشناس ناظر مراکز مشاوره بهزیستی شهرستان سنندج نیز پس از خیر مقدم به بررسی دستورالعملهای مراکز پرداخته و برخی چالشهای موجود در ارایه خدمات به جامعه را بیان نمود و با هدف هم اندیشی با مشاوران و روانشناسان شرکت کننده به راه حلها و پیشنهادات آنان در رفع این چالشها پرداختند.

در پایان نیز مشاوران و روانشناسان به معضلات و مشکلات موجود در جامعه مشاورین پرداخته و راه حلهای پیشنهادی خود را ارایه دادند.

جلسه هم اندیشی مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره بهزیستی سنندج

کد خبر 72719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد