اقدامات بهزیستی خوزستان در اجرای قانون حمایت از اطفال و نوجوانان بررسی شد

روز چهارشنبه ۵دیماه جلسه بررسی اقدامات و وظایف دستگاه ها در خصوص اجرای قانون حمایت از اطفال و نوجوانان با حضور دستگاههای عضو این قانون در محل دادگستری کل استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ، این جلسه با حضور   ۱۸ دستگاه عضو قانون حمایت از اطفال و نوجوانان به ریاست علی دهقان  رئیس کل دادگستری خوزستان برگزار شد ،  و هر کدام از دستگاه ها گزارشی از وظایف و اقدامات صورت گرفته خود را ارائه کردند.

مهران  کریمیان مدیرکل  و محمد رضا عباسی معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان نیز  گزارشی از وضعیت کودکان در معرض آسیب و دارای شرایط مخاطره آمیز به خصوص کودکان کار وخیابان ارائه کردند و ضمن بررسی چالش های موجود بر سر راه خدمت رسانی به ۱۴گروه کودکان  قانون مذکور، انتظارات مورد نظر بهزیستی در خصوص همکاری های بین بخشی با سایر دستگاه های عضو قانون از  جمله علوم پزشکی، نیرویی انتظامی، آموزش و پرورش ، شهرداری و... را عنوان  کردند.

کریمیان بیان کرد: تا کنون ۱۴۸ مکاتبه درون و برون سازمانی در خصوص اجرای قانون مذکور و درخواست همکاری و تشکیل جلسه و کارگروه تخصصی به ادارات دیگر ارسال شده است که پیگیری این مکاتبات تا حصول نتیجه  در دستور کار قرار دارد.  

کد خبر 72532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد