سومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر بهزیستی گیلان برگزار شد

صبح روز پنجم بهمن ماه، سومین جلسه هماهنگی مراسمات بهزیستی گیلان با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر اعضای ستاد دهه فجر در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در این نشست با اشاره به عظمت دهه مبارک فجر، این ایام را جلوه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مردم همیشه در صحنه دانست و گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مغتنم است تا توانمندی و دستاوردهای هر نهادی به عرصه ظهور برسد و برای ثمر رسیدن ارزشهای انقلاب همگان موظف هستیم تا این مهم را گرامی بشماریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : کلیه اعضای ستاد، معاونت ها و کارکنان شهرستانها می بایست برنامه ریزی لازم و همه جانبه را صورت دهند تا تمامی برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با رویکرد مردمی و گسترش توانمندی توانخواهان و مددجویان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

گفتنی است در این جلسه سایر اعضای ستاد دهه فجر بهزیستی گیلان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای منظم برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر را مطرح کردند و در جهت برگزاری باشکوه مراسمات به گفتگو تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 72517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد