تامین مسکن مددجویان بهزیستی خوزستان با مشارکت بنیاد مسکن

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان صبح امروز در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد مسکن ،از تامین مسکن مددجویان بهزیستی با مشارکت بنیاد مسکن خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه فی مابین ،در این نشست مقرر شد  در مرحله اول تعداد ۳۷۰ خانوار در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و سایر شهرهای حوزه فعالیت بنیاد،در پروژه های در دست اقدام بنیاد مسکن جانمایی شوند و برای  بقیه متقاضیان مسکن نیز اقدامات لازم به منظور تکمیل مدارک و جانمایی در پروژه های بعدی انجام شود.

وی افزود: تسریع در تکمیل و ساخت پروژه های شهر شیبان  و همچنین تامین زمین و کمک به ساخت مسکن خانوارهای روستایی تحت پوشش بهزیستی با مشارکت بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن  خوزستان نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری با بهزیستی اعلام نمود: می‌بایست برنامه ریزی لازم برای خانه دار شدن خانواده های تحت پوشش بهزیستی در سطح استان انجام گیرد و نیاز است تا تعاملات استان و شهرستان بین دو دستگاه بیشتر شود.

حسین جنتی  افزود :  بنیاد مسکن  این آمادگی را دارد که زمینهای خود در روستاها و شهرهایی که دارای زمین است را برای ساخت مسکن در اختیار  بهزیستی قرار دهند.

کد خبر 72389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد