بندرعباس | نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ،نکوداشت روز مادر و هفته زن نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در بهزیستی بندرعباس دایر شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت بزرگداشت میلاد باسعادت و خجسته دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن ، بازارچه صنایع دستی و مواد غذایی با هدف حمایت از صنعتگران و زنان سرپرست خانوار و فراهم کردن شرایط بازاریابی و فروش محصولات خانگی و ارگانیک در محوطه بهزیستی بندرعباس راه اندازی شد .

در این نمایشگاه صنایع دستی ، غذاهای بومی و محلی ،انواع ترشیجات و شیرینیجات خانگی و محصولات ارگانیک در معرض فروش قرار گرفت که با استقبال خوبی از سوی جامعه هدف و کارکنان شاغل در این اداره قرار گرفت .

صفورا دریاپیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در بازدید از  غرفه های مختلف این بازارچه افزود : باید زیرساخت و بستر مناسب را جهت عرضه و فروش محصولات خانگی و صنایع دستی زنان سرپرست خانوار فراهم سازیم تا بتوانیم زمینه اشتغال و استقلال مددجویان و جامعه هدف را فراهم سازیم .

گفتنی است این نمایشگاه به همت شورای فرهنگی و امور بانوان اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس و با مشارکت و همکاری واحد بانوان سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان دایر گردید .

کد خبر 72324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد