مردم افراد بی‌سرپناه و معتادین متجاهر را در روزهای سرد سال همراهی کنند

روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان در اطلاعیه‌ای از مردم شریف گلستان برای راهنمایی و مشارکت در انتقال افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب سطح استان درخواست همکاری کرد.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان در اطلاعیه‌ای از مردم شریف استان خواست با توجه به پایداری برودت هوا نسبت به مشارکت در انتقال و راهنمایی افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب سطح استان همکاری لازم را داشته باشند.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باتوجه به پایداری هوای سرد و کاهش فشار گاز در سطح استان گلستان بدینوسیله از هم‌استانی های عزیزخواهانیم ضمن رعایت الگوی مصرف گاز و پیوستن به پویش هرخانه یک اتاق گرم درصورت مشاهده افراد بی‌سرپناه، کارتن خواب‌، معتادین متجاهر و دیگر گروه‌های در معرض آسیب این عزیزان را به مراکز سرپناه شبانه مستقر در سطح استان و کمپ‌های ترک اعتیاد راهنمایی و در صورت تمایل هدایت نمایند.

هم استانی‌های عزیز می‌توانند این عزیزان را در ساعات مختلف شبانه‌روز و بدون هیچگونه هزینه‌ای به مراکز راهنمایی و یا باشماره های سامانه 137 شهرداری و 123 اورژانس اجتماعی و دفاتر مراکز سرپناه شبانه در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس تماس گرفته و گزارش خودرا ثبت نمایند.

آدرس و شماره تماس مراکز به شرح ذیل می‌باشد:

شهرستان گرگان: مرکز آقایان واقع در خیابان شهدا، لاله نهم 09111700466

شهرستان گرگان: مرکز بانوان واقع در کوی اوزینه، نبش اوزینه سوم 09391444615

شهرستان گنبد کاووس: مرکز آقایان واقع در انتهای خیابان طالقانی شرقی ابتدای خیابان شکوفه روبروی پمپ بنزین معصومی 09129612412

همچنین مردم شریف گلستان می‌توانند در خصوص کودکان کار و خیابان نیز با تماس با سامانه خدمات شهری شهرداری 137 و اورژانس اجتماعی بهزیستی 123 نسبت به ساماندهی این عزیزان اقدام نمایند.

کد خبر 71942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد