سه قهرمان ورزشی معلولان مشهد در اردوهای تیم ملی ایران

قهرمانان مشهدی رشته‌های بسکتبال با ویلچر و تیراندازی با تپانچه به اردوهای تیم‌های ملی رشته‌های خود فراخوانده شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن عبدی، فتانه پورات و نسرین شاهی بازیکنان تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان و تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشورمان به اردوهای تیم‌های خود دعوت شدند.

ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از ۲۴‌دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود که براساس آن، حسن عبدی ورزشکار مشهدی و بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر آویژه صنعت پارسای خراسان، به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شد.

این اردو در راستای انتخاب و اعزام به مسابقات جهانی امارات ۲۰۲۲ به مدت یک هفته در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.

دعوت نسرین شاهی به اردوی تیم ملی

دوازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی در تهران برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی، در راستای اعزام به مسابقات پاراآسیایی هانگژو، اردوی تیم ملی تیراندازی از ۱۷‌دی‌ماه به مدت دو هفته در ‌کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار و نسرین شاهی، بانوی تیرانداز استان خراسان، برای حضور در این اردو دعوت شده است.

فتانه پورات در اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان

اولین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در تهران در حال برگزاری است و فتانه پورات، کاپیتان مشهدی تیم ملی، نیز در این اردو حضور دارد. این اردو در راستای اعزام به مسابقات پاراآسیایی هانگژو با تصمیم کادرفنی تیم ملی برگزار شده است و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 71921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد