از تجلیل بانوان برگزیده بهزیستی توسط نهاد ریاست جمهوری تا احصاء خلاءهای قانونی حوزه زنان

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان در تبیین و تشریح اقدامات و برنامه‌های گرامیداشت مقام زن، گفت: درصددیم راه خردمندی و تدبیر را برای بانوان به وسیله خودشان ترسیم کنیم تا با قدرت به سمت تعالی و تحکیم خانواده و جایگاه خودشان حرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «رویا احمدیان» مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، اسوه زن مسلمان و گرامیداشت مقام زن، در تبیین و تشریح اقدامات و برنامه‌ها عنوان کرد: در گام دوم انقلاب درصددیم راه خردمندی و تدبیر را برای بانوان به وسیله خودشان ترسیم کنیم تا با قدرت به سمت تعالی و تحکیم خانواده و جایگاه خودشان حرکت کنند.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان، ادامه داد: دستورالعمل اجرایی برنامه‌های مناسبتی متناسب با ظرفیت استان هفته گذشته ابلاغ شد؛ همچنین در رایزنی با معاونت نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در مجموع ۵ بانوی فعال در شاخص‌های کارآفرینی، هنری، علمی، پژوهشی و جهاد تبیین برای تجلیل در کنگره ملی زنان معرفی شدند.

و، تصریح کرد: نشست پرسش و پاسخ بانوان شاغل با رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین چهارشنبه ۲۱ دیماه برگزار و از بانوان موفق اعم از مادریاران، بازنشسته موفق، بانوی ایثارگر و ... تجلیل خواهد شد.

احمدیان، بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از یکی از مراکز نگهداری بانوان سالمند، برگزاری کارگاه آموزش «معنای مادری»، مسابقه آشپزی، مسابقه کتابخوانی، بازدید از مراکز نگهداری زنان، استقرار میز خدمت، دیدار با بانوان دارای شرایط خاص و ... از برنامه‌های دیگر گرامیداشت هفته زن برشمرد.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان در پایان از فراخوان مسابقه‌ای با محوریت احصاء خلاءهای قانونی حوزه زنان شاغل خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر ۶۲ درصد از شاغلین و ۵۰ درصد از جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را بانوان تشکیل می‌دهند؛ لذا بهترین پیشنهادات از سوی بانوان شاغل در فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 71801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =