صیاد، سرپرست دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور شد

محسن صیاد با حکم رئیس مرکز مشارکتهای مردمی،موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور به سمت «سرپرست دبیرخانه شورای مشارکتهای مردمی» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

برادر ارجمند جناب آقای محسن صیاد

 سلام علیکم

نظر به مراتب تعهـد، شایسـتگی و تجارب ارزشـمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دبیرخانه شورای مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور» منصوب می گردید. با عنایت به نقش و جایگاه تاثیر گذار مشارکت آگاهانه و داوطلبانه آحاد مردم، نهادها، مؤسـسات غیردولتی و افراد خیر و نیکوکار در توانمنـدسازی جامعه هـدف، انتظار دارم با تأکیـد بر رویکرد مشارکت داوطلبانه مبتنی بر روحیه و اقدام جهادی، تمامی توان خویش را برای نیل به اهداف ذیل به کار گیرید:

۱ .اهتمام به نهادینه نمودن مؤلفه های مردمی سازی، خیر جمعی، نیکوکاری و همچنین فرهنگ احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی.

۲ .پیگیری امور شورای مشارکتهای مردمی، شفاف سازی و روش مند نمودن شیوه های جذب و هزینه کرد مشارکتهای مردمی در راستای افزایش اعتماد عمومی.

۳ .برنامه ریزی و سازماندهی هوشمندانه به منظور جذب حداکثری مشارکتهای مردمی و خیر جمعی درون و برون مرزی منطبق با ضوابط و قوانین موجود.

۴ .برنـامه ریزی و انسـجام در هـدایت نظـام صـدقات، زکات، فطریات، وقف، نـذورات و مشارکتها در راسـتای کمک به توانمندسازی جامعه هدف.

۵ .سیاسـتگذاری و هدایت مسئولیت اجتماعی افراد، شرکت هاو نهادهای دولتی و بهره گیری از روشهای نوین و خلاقانه گفتمان های خیر جمعی در جهت تقویت جذب مشارکتهای مردمی.

۶ .بهره گیری حـداکثری از ظرفیت شورای مشـارکتهای مردمی و تجارب موفق مراکز، موسـسات و نهادهای پیشـرو در عرصه مردمی سازی.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسالت می نمایم. 

علی ربوبی

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی،موسسات غیردولتی و توانمندسازی

کد خبر 71690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =