دیدار اعضای باشگاه اتحاد کهگیلویه با مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

اعضاء و کادر فنی تیم اتحاد کهگیلویه با حضور در یاسوج با مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

دیدار اعضای باشگاه اتحاد کهگیلویه با مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد/توسعه ورزش با نگاه ویژه به جامعه معلولان استان

اعضاء و کادر فنی تیم اتحاد کهگیلویه با حضور در یاسوج با مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، میلاد میداودی؛ از چهره های شناخته شده فوتبال ایران (بازیکن تیم ملی و تیم استقلال و ...) در این دیدار گفت: سازمان بهزیستی یکی از بهترین زمین ها در شهرستان کهگیلویه را در تملک دارد، زمینی که به خوبی قابلیت تبدیل به یک مکان ورزشی مناسب برای استعداد یابی فرزندان این شهرستان را دارد.

سرمربی تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه بیان کرد: هدف ما ایجاد آکادمی فوتبال و توسعه ورزش فوتبال در شهرستان در راستای زمینه سازی برای شناسایی فرزندان نخبه این دیار و معرفی آنها به تیم های ملی است.

محمد کریم آریا با استقبال از این پیشنهاد گفت: یکی از موضوعات مهم برای ما توسعه ورزش برای معلولان است، به ویژه با شرایط خاص این عزیزان که کمتر دیده شده، به نظرم ضرورت توسعه ورزش با مناسب سازی برای معلولان یک ضرورت باشد.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: تیم فوتبال اتحاد درخواستش را به صورت کتبی و مشخص ارائه دهد، کارشناسانی را موظف میکنیم به سرعت جلسات لازم را تدارک ببیند تا با نگاه ویژه به شرایط و نیازمندی های جامعه هدف بهزیستی و با توجه به الزامات توسعه ورزش استان، با نگاه مثبت به روند عملیاتی شدن این پیشنهاد کمک کنند.

کد خبر 71540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد