دیدار تولیت آستان قدس با کودکان بی‌سرپرست مرکز آشیانه مهر کرمان

تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه سفر خود به کرمان به نیابت سردار سلیمانی با کودکان بی‌سرپرست مرکز نگهداری آشیانه مهر حضرت ولی عصر(عج) دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه سفر خود به شهرستان کرمان با حضور در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست آشیانه مهر حضرت ولی عصر(عج) با کودکان، مربیان و مسئولان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

تولیت آستان قدس رضوی به اهمیت تربیت صحیح کودکان به عنوان آینده‌سازان کشور پرداخت و تصریح کرد: شاید در ظاهر امر، نگهداری از کودکان آنچنان مهم به نظر نرسد؛ اما در حقیقت امر آموزش و پرورش کودکان به ویژه کودکانی که از حمایت خانواده برخوردار نیستند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تأکید بر اهمیت تربیت صحیح کودکان به عنوان آینده‌سازان جامعه و رقم‌زنندگان امنیت و پیشرفت کشور، اظهار کرد: خدمت به قشر آسیب‌دیده جامعه به خصوص کودکان یک توفیق الهی است که بی‌تردید اجر و پاداش بالایی نزد خداوند متعال دارد و باید آن را قدر دانست.

یادآوری می‌شود، همزمان با این حضور، طرح توزیع پوشاک زمستانه تمامی کودکان بهزیستی استان کرمان به نیابت از شهید سلیمانی توسط آستان قدس رضوی آغاز شد.

کد خبر 71440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد