بررسی برنامه های تحولی و کلان بهزیستی در استان خوزستان

عصر امروز در جلسه شورای معاونین بهزیستی خوزستان، برنامه های تحولی و کلان سازمان بهزیستی که از سوی معاون وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کشور به استانها ابلاغ شده بود ، بررسی و تشریح شد . 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان ،مهران کریمیان ،مدیرکل بهزیستی  در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد :راهبردهای تحولی سازمان بهزیستی برآمده از سند چشم انداز کشور در افق ۱۴۰۴ و سیاست‌های کلی نظام و انتظارات تحولی رهبر معظم انقلاب با تاکید بر بیانیه گام دوم ،تدوین شده است تا با مشارکت بیشتر مردم و همسویی استراتژیک با دستگاه های همکار و مطالبه گری از سایر دستگاهها و همچنین اصلاح فرایندها و با ارائه خدمات دانش محور،خلاق ، فناورانه و هوشمند، فصل جدیدی از تحولات در سازمان بهزیستی آغاز شود.

 کریمیان  افزود: این طرح به منظور افزایش بهره وری، شکوفایی استعدادهای جامعه هدف ،روان سازی خدمات و توانمندسازی خدمت گیرندگان و برای خدمات رسانی به مطلوب ترین شکل ممکن به جامعه هدف تدوین شده است .

وی افزود: در این جلسه مطالعه برنامه های تحولی توسط حوزه های مختلف سازمان و احصاء برنامه های قابل اجرا در سطح استان در دستور کار قرار گرفت.

کریمیان با تاکید بر مردمی سازی خدمات سازمان با استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی و مردمی ،شفافیت، هوشمندسازی ،کارآمدی و مردمی سازی را از برنامه های کلان سازمان در دولت مردمی برشمرد.

وی در پایان افزود : برنامه های تحولی شامل ۷۴ برنامه که ۳۱ برنامه در حوزه توانبخشی، ۲۰ برنامه در حوزه مشارکت های مردمی، ۱۴ برنامه در حوزه اجتماعی و ۹برنامه در حوزه پیشگیری می شود .

کد خبر 71330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد