مکتب سردار سلیمانی مشخصه توحید، ولایت مداری، صداقت و صمیمیت با مردم است

اداره کل بهزیستی استان در بیانیه‌ای با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، امنیت ملت بزرگ ایران امروز را مرهون جهاد خالصانه و صادقانه آن سردار بزرگ و همرزمان اوست دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهار محال و بختیاری متن این بیانیه به شرح زیر است:

شهید سلیمانی قهرمان ملّت ایران است، به خاطر اینکه ملّت ایران داشته‌های فرهنگی و معنوی و انقلابی و ارزشهای خودش را در او متبلور و مجسّم دید. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

بی‌تردید سردار سلیمانی سرافراز، قهرمان امت اسلامی بوده و مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمام مسلمانان و مستضعفان ستمدیده جهان بوده و خواهد بود. چراکه امنیت ملت بزرگ ایران امروز مرهون جهاد خالصانه و صادقانه آن سردار بزرگ و همرزمان اوست و بی‌شک، شهادت پایان او نیست و با رفتن او به حول و قوّه‌ی الهی مکتب او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد.

مکتب سردار سلیمانی از مشخصه توحید گرایی و ولایت مداری، صداقت و صمیمت با مردم، حکمت و تدبیر در مسیر تحقق آرمان‌های تمدن نوین اسلامی و در همه حال افتادگی نسبت به ملت شریف ایران و امت اسلامی در سراسر جهان است.

 اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج "قاسم سلیمانی"، "ابومهدی المهندس" و دیگر همراهان شهیدش تاکید دارد که شهید سلیمانی حقیقت جاری و جوشان در جامعه استکبارستیزی است و به فضل الهی با برافراشته ماندن پرچم مکتب او؛ جبهه مقاومت در تداوم پیروزی‌های راهبردی خود در منطقه با الهام از این مکتب متعالی و عزت آفرین، پیروزی های غرور آفرینی را رقم خواهد زد.

کد خبر 71301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد