احمدیان به سمت مشاور رئیس در امور بانوان منصوب شد

رویا احمدیان با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به سمت «مشاور رئیس در امور بانوان» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این حکم به شرح ذیل است؛

خواهر ارجمند سرکارخانم رؤیا احمدیان

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی به موجب این ابلاغ بعنوان"مشاور اینجانب در امور بانوان" منصوب می گردید.

با عنایت به دیدگاه ویژه دین مبین اسلام درخصوص مقام و منزلت زن و نظر به ضرورت صیانت و تقویت نقش متعالی بانوان در عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و بهره گیری از تمامی ظرفیت های برنامه ریزی و اجرایی سازمان در راستای توجه به جایگاه محوری خانواده به عنوان کانون اصلی پرورش انسان متعالی و سـلامت و اخـلاق جامعه انتظار مـی رود تمامی تـلاش خـویش را در جـهت نیل بـه اهـداف ذیـل به کار بندید.

  1. اهتمام و برنامه ریزی در جهت توانمندسازی بانوان و تحکیم بنیان خانواده با تأکید بر اهمیت فرهنگی ملی و آموزه های ناب اسلامی.
  2. بررسی وضعیت و مشکلات زنان جامعه هدف به ویژه زنان سرپرست خانوار در ابعاد مختلف و تشخیص خـلأهـای مـوجـود و رصـد و شناسایی راهکارهای استفاده از فرصت های قانونی، اعتباری و مـالی در جـهت رفع مشکلات.
  3. برقراری ارتباط مستمر، فعال و دوسویه با نهادها و دستگاه های مرتبط با سلامت و رفاه اجتماعی زنان و خانواده و تقویت همکاری های بین بخشی و بخش های خیریه ای به منظور ارتقاء اثربخشی سازمان فعال در زمینه امور بانوان.
  4. مطالعه، طراحی و تبیین برنامه های ارتقایی و توانمندسازی زنان بالاخص زنان در معرض آسیب.
  5. بسترسازی مناسب جهت ارتقاء جایگاه بانوان شاغل در سازمان در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی و ... به منظور شکوفایی فردی و حفظ کیان خانواده.
  6. تلاش در جهت اعمال مباحث مرتبط با حوزه زنان و خانواده در تدوین سیاست ها و برنامه های توسعه ای و پیشگیرانه سازمان به منظور افزایش کیفیت زندگی زنان و تحکیم بنیان خانواده.

توفیقات روزافزون سرکارعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می نمایم.

علی محمد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 71076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =