سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی خوزستان منصوب شد

کاووس صفایی به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و رسیدگی به شکایات بهزیستی خوزستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ، صبح امروز  دکتر مهران کریمیان ،مدیرکل بهزیستی خوزستان، طی حکمی کاووس صفایی   را به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و رسیدگی به شکایات  بهزیستی استان  منصوب و از خدمات سهیلا مهدی نیا  در دوران تصدی مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر کریمیان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات سرکار خانم مهدی نیا در سمت مسئول مدیریت عملکرد بهزیستی، وظایف و خدمات این دفتر را حساس و دقیق برشمرد که در سه حوزه مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات، نقش مهمی در دستیابی به اهداف و فعالیت های سازمانی ایفا می کند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای آقای صفایی و تاکید بر نقش حساس دفتر مدیریت عملکرد ،بیان کرد: یکی از وظایف  مهم در این دفتر  بازرسی از مراکز و نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف است که می بایست با برنامه ریزی مناسب و مدون  و کارآمد، در جهت ارتقاء کیفیت خدمات این مراکز گام برداشت.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با برشمردن  وظایف  این دفتر بر رصد تخلفات اداری ،نظارت بر هزینه کرد اعتبارات  و پایش و راستی آزمایی هزینه ها ،ارزیابی عملکرد و پیگیری شاخصهای عمومی و اختصاصی ،پاسخگویی به شکایات مکتوب و شفاهی و پیگیری سامانه ها یی چون دیده بان ،بازرسی و سامد تاکید کرد.

کد خبر 70942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد