نذر کار خیر با ارائه خدمت تخصصی و حرفه‌ای

 کارشناس مسئول دفتر جلب و جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان با تشریح فعالیت‌های این دفتر گفت: نیکوکاران و مردم نوع دوست استان اصفهان می‌توانند با پرداخت وجوه نقدی خود با نیت عام و خاص، یاری‌گر اقشار محروم جامعه به ویژه مددجویان نیازمند تحت پوشش این سازمان باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سارا صراف‌زاده در حاشیه نشست هم‌اندیشی کارشناسان مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان، با برشمردن برخی از روش‌های مشارکت‌های مردمی در امور خیریه بهزیستی استان اصفهان گفت: در پرداخت‌هایی که با نیت عام انجام می‌شود، سازمان بهزیستی با در نظر گرفتن اولویت نیاز مددجویان تحت پوشش خود، آن را با تصویب و نظارت شورای مشارکت‌های مردمی در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌دهد.

 وی افزود: علاوه بر این ممکن است، خیرین و نیکوکاران قصد کمک به گروه یا فرد خاصی را داشته باشند که در این صورت، نیازهای افراد و گروه‌های محروم که جامعه هدف سازمان بهزیستی را تشکیل می دهند به آنان معرفی شده و می‌توانند به صورت خاص کمک‌های خود را با واسطه بهزیستی به دست فرد یا افراد نیازمند موردنظر برسانند.

کارشناس مسئول دفتر جلب و جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان از طرح نذر کار خیر با ارائه خدمت تخصصی و حرفه‌ای توسط افراد نیکوکار هم خبر داد و گفت: ممکن است فردی، توان مالی برای کمک را نداشته و مایل باشد به صورت غیرنقدی در امور خیریه مشارکت نماید که در این صورت هم، هر فرد یا مجموعه‌ای که صاحب حرفه یا شغل خاصی باشد که بتواند به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی امدادرسانی کند، این زمینه برای او فراهم است.

 وی افزود: هم‌اکنون بسیاری از پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی و حتی برخی از مشاغل فنی و خدماتی برای کمک و یاری‌رسانی به مددجویان نیازمند اعلام آمادگی کرده‌اند که در این راستا به اختیار خودشان و به میزانی که علاقه‌مند باشند و توان و ظرفیت آنان اجازه دهد، مددجویان تحت پوشش برای گرفتن خدمت، به ایشان معرفی می‌شوند.

 صراف‌زاده همچنین از تهیه بسته‌های حمایتی و معیشتی به مناسبت‌های مختلف توسط مردم نیکوکار این استان خبر داد و گفت: در این نوع مشارکت نیز افرادی که دارای تمکن مالی حتی به صورت اندک باشند، می‌توانند با تهیه بسته‌های مواد غذایی و معیشتی و در صورت تمایل با  تقبل هزینه‌های درمانی، تحصیلی، تهیه جهیزیه و امکانات اولیه زندگی، مددجویان سازمان بهزیستی را مورد حمایت خود قرار دهند.

 کارشناس مسئول دفتر جلب و جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان با برشمردن برخی از طرح‌ها و پویش‌های برگزار شده توسط این دفتر برای ترویج فرهنگ خیر و نیکوکاری گفت: در طول سال و به مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، دهه کرامت، دهه ولایت و همچنین ایام محرم و صفر، دفتر جلب و جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی اقدام به اجرای طرح‌ها و پویش‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌نماید.

 وی افزود: علاوه بر این در حوادث و وقایع غیرمترقبه مانند سیل و زلزله، سازمان بهزیستی در خط مقدم امدادرسانی به اقشار آسیب دیده قرار دارد.

 صراف‌زاده در پایان از خیرین و آحاد مردم مومن استان اصفهان دعوت کرد برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۱۳۶۴۱۲۵۸۸ دفتر جلب و جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان تماس حاصل نمایند.

 همچنین می‌توانند از طریق کد دستوری #۲۰۰۲*۶۶۵۵* یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۲۰۹۲۳۸۳ کمک‌های خود را به بهزیستی استان ارائه نمایند.

نذر کار خیر با ارائه خدمت تخصصی و حرفه‌ای

نذر کار خیر با ارائه خدمت تخصصی و حرفه‌ای

نذر کار خیر با ارائه خدمت تخصصی و حرفه‌ای

نذر کار خیر با ارائه خدمت تخصصی و حرفه‌ای

نذر کار خیر با ارائه خدمت تخصصی و حرفه‌ای

کد خبر 70407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد