شهریار| بیماران مراکز ترک اعتیاد هر کدام از توانمندی و تخصص ویژه برخوردار هستند

سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار گفت: امروز به جرات می توان گفت که اکثریت افرادی که در مراکز ترک اعتیاد حضور دارند اغلب افراد کاری و توانمند هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرنگار مهر، نیک افشار شامگاه روز چهارشنبه در مراسم عزاداری که به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان شهریار، شهردار شهرک امیریه، ‌ عضو شورای اسلامی شهر وحیدیه در کمپ طلوع آفرینان فجر برگزار شد به قابلیت و توانمندی های خوب افرادی که در مراکز ترک اعتیاد هستند پرداخت و  اظهار داشت: بیماران حاضر در مراکز بهبودی در حوزه‌های مختلف صنعتی، تولیدی، خدماتی و... مهارت بسیار خوبی دارند و اگر حمایت شوند آثار بسیار خوبی بر جامعه و خانواده خواهد داشت.

نیک افشار ضمن آرزوی سلامتی برای همه بیماران افزود: امیدوارم تمامی افرادی که در این مراکز برای درمان و بهبودی مراجعه کرده اند شاهد جشن و پاکی سالانه آنها باشیم و در ادامه افزود: هم اکنون ۱۵ کمپ با مجوز و پروانه در شهرستان شهریار فعال هست و دو مرکز از این تعداد برای بانوان اختصاص دارد و چندین کمپ نیز در حال پیگیری برای راه اندازی می باشند.

در ادامه این مراسم زرین قلم کارشناس حوزه اعتیاد نیز مطالبی پیرامون اعتیاد و ایام بهبودی گفت و اظهار داشت: افراد بیمار تنها به حضور چند ماه در کمپ بسنده نکنند و بعد ترخیص حتما به کلاس ها وصل شوند و حتما قدم‌ها را کار کنند و وصل شوند به دوستانی که قبلاً این مسیر سخت و پر پیچ و خم را تجربه کرده‌اند و امروز حاضرند این عشق را با تمام وجود به شما تقدیم کنند و این عشق را شما بپذیرید و در آینده به دوستان خود هدیه دهید.

وی تصریح کرد: امیدوارم که روزی برسد که جامعه ما از هرگونه مباحثی که فرانجام آن اعیاد است پاکیزه باشد.

شایان ذکر است در این مراسم کارشناسان و مشاوران حوزه ترک اعتیاد دیدگاه ها و نظرات خود را در رابطه با اهمیت و عواقب ارزنده ترک اعتیاد، بهبودی و نحوه مراقبت بعد ترک مطالبی را مطرح کردند.

کد خبر 70389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد