مردمی‌سازی، هوشمندسازی، کارآمدی و شفافیت راهبردهای مدیریتی بهزیستی

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور در آئین تجلیل و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قم، گفت: مردمی‌سازی، هوشمندسازی، کارآمدی و شفافیت راهبردهای مدیریتی بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از قم، آئین تجلیل و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قم با حضور «سید محمدجواد حسینی» مشاور رئیس و سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، «امیرحسین عرب‌زاده» مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان‌ها و جمعی از مدیران و کارکنان استانی برگزار شد.

«سید محمدجواد حسینی» مشاور رئیس و سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور با اشاره به ظرفیت‌های استان و شهر مقدس قم، بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) حضور مراجع عظام تقلید، خیرین علاقمند به خدمت، شعار بهزیستی در فصل مدیریتی جدید را بالاترین خدمت در معیشت، اشتغال و مسکن برشمرد و گفت: مردمی‌سازی، هوشمندسازی، کارآمدی و شفافیت راهبردهای مدیریتی بهزیستی است.

مشاور رئیس و سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور خواستار دخیل کردن بیش از پیش مردم در امور شد.

«امیرحسین عرب‌زاده» مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان‌ها با بیان اینکه بهزیستی متولی امور سلامت اجتماعی است، تصریح کرد: در این راستا توجه به شفافیت و کارآمدسازی جزء اولویت‌های سازمانی محسوب می‌شود.

در ادامه «احمد حاجی‌زاده» معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با توصیه به کارکنان و مددکاران بهزیستی به خدمت خالصانه، افزود: در این راه فقط رضایت خداوند و تکریم مراجعین هدف باشد، کار شما سخت است اما باید صبور باشید و آستانه تحمل خود را بالا ببرید و بدانید خدمت در این فضا مدال افتخار است و با آغوش باز و بدون مانع مراجعین را بپذیرید.

در پایان این مراسم از خدمات ارزشمند «مهدی پهلوانی» تجلیل و «سید صادق میرئی» به عنوان سرپرست جدید بهزیستی استان قم معرفی شد؛ از سوابق کاری سرپرست جدید بهزیستی قم مدیریت دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد، ریاست اداره نیروی انسانی، ریاست اداره بهزیستی شهرستان قم و ریاست اداره مشارکت‌های مردمی را می‌توان برشمرد.

کد خبر 70243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد