طی کردن پله های برج میلاد توسط نوید انصاری

نوید انصاری ورزشکار دارای معلولیت شهر تهران رکورد پایین آمدن از پله های برج میلاد را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت نوید انصاری، تعداد یک هزار ۶۹۳ پله برج میلاد را در زمان یک ساعت و ۵۴ دقیقه پایین آمد.

این مراسم که با حضور محمود برزگر سرپرست بهزیستی شهر تهران، خانواده نوید انصاری و تعداد چهار داور از سوی کمیته ثبت رکورد کشوری همراه بود، انصاری توانست اولین نفر در کشور باشد که با وجود داشتن معلولیت این رکورد را به نام خود به ثبت برساند.

برزگر ضمن تبریک هفته افراد دارای معلولیت، با ابراز خوشنودی از وجود چنین ورزشکارانی که با انگیزه بالا، علی رغم محدودیت های خود به دیگران درس امید می دهند، اعلام داشت: خوشبختانه ورزشکار سختکوش ما، نوید انصاری تا به حال توانسته رکورد بالا رفتن و امروز رکورد پایین آمدن از این پله ها را به نام خود به ثبت برساند و درس برتری قدرت و اراده ی یک ایرانی راسخ و مصمم را با غلبه بر محدودیتهای جسمی، نه تنها به افراد دارای معلولیت، بلکه به همه ما بدهد.

شایان ذکر است، برای ثبت رکورد، سه داور و یک داور ناظر از کمیته ثبت رکورد کشوری شاهد انجام این رکورد بودند و انصاری هدف از انجام این کار را در وهله اول به خاطر دختر خود دانست و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بتواند این پله ها را با ویلچر بالا برود و سرپرست بهزیستی شهر تهران نیز با اهداء لوح از وی تقدیر و قدردانی کرد.

کد خبر 69713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد