حمایت همه‌جانبه از فعالان بخش توانبخشی بیماران اعصاب و روان

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس از لزوم حمایتی همه جانه از سوی مسئولین برای مراکز شبانه روزی توانبخشی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان وآق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مرکز شبانه روزی اعصاب و روان مرکز استان گفت: کار کردن در چنین فضاها و محیط‌هایی که با این گروه از جامعه هدف (بیماران اعصاب و روان) در ارتباط است، جز علاقه و عشق به خدمت، چیز دیگری ندارد.

وی تاکید کرد: کسانی که در این بخش فعالیت می‌کنند در واقع با آباد کردن آخرت خود و خانواده‌هایشان، بهشت را تضمین می‌کنند.

سنگدوینی تصریح کرد: باید شرایطی ایجاد کنیم تا علاقمندان و عاشقان کار در این حوزه میل و ترغیب بیشتری برای ورود به این عرصه داشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت و مجموعه پرسنل چنین مراکزی، از افرادی که حتی خانواده‌هایشان قادر به نگهداری آنان نیستند، حاضر هستند ضمن ایجاد اشتغال، دست به چنین اقدام فداکارانه‌ای بزنند.

سنگدوینی یادآور شد: در مرکز امید زندگی، شرایط اشتغال ۲۲ نفر به صورت مستقیم فراهم شد که جا دارد از دست‌اندرکاران این مرکز قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: عشق به کار و نوعدوستی مهمترین شاخصه افرادی است که در این بخش‌ها مشغول فعالیت هستند چراکه نگهداری از این گروه از بیماران بسیار سخت و دشوار است و ما وظیفه داریم به این عشق با تمام وجود احترام بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارها و روش‌های ایجاد انگیزه و ترغیب علاقمندان به این حوزه، ارائه تسهیلات و فراهم کردن آسان فرایند دریافت آن است که در بودجه سال ۱۴۰۱ در حوزه اشتغال، اعتبارات خوبی از محل تبصره ۱۶ که تسهیلات قرض‌الحسنه است، در نظر گرفته شد اما باید دقت شود که این تسهیلات به درستی به این مراکز داده شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی همچنین با گرامیداشت روز پرستار و روز جهانی معلولان، گفت: پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب (س)، فداکارانه در برابر سختی‌ها و مشکلات این بخش، خدمات شایسته به بیماران ارائه می‌هند همه وظیفه دارند حمایت همه جانبه برای جذب و بکارگیری پرستاران داشته باشند.

کد خبر 69393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد