دیدار مدیرکل بهزیستی استان با اعضای کانون ناشنوایان استان

به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت ، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان به اتفاق هیات همراه ضمن حضور در کانون ناشنوایان استان هرمزگان با مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با همراهی معاون توانبخشی بهزیستی استان ، مدیر حراست و مدیر روابط عمومی بهزیستی استان و رییس بهزیستی بندرعباس ضمن حضور در کانون ناشنوایان استان هرمزگان با امیر ملا حسینی مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

سامیه جهانشاهی در این دیدار با تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت ، ناشنوایان را افرادی خلاق و توانمند دانست و خواستار همراهی و تعامل بیشتر و دو سویه مرکز ناشنوایان با بهزیستی در راستای ارائه خدمت به جامعه هدف ناشنوا بویژه در حوزه اشتغال و توانمندسازی آنان شد.

وی با استماع بخشی از عملکرد و چالش های پیش روی کانون ناشنوایان در استان  بر راه اندازی موسسه ای در راستای اهداف سازمان و با هدف خدمت رسانی به گروه هدف ناشنوا متشکل از افراد دارای تخصص در زمینه مددکاری اجتماعی و ارائه سایر خدمات به این قشر از جامعه هدف تاکید کرد.

در پایان با اهدای لوح و هدیه به مدیرعامل کانون ، از فعالیت ها و عملکرد کانون ناشنوایان استان تجلیل شد.

کد خبر 69335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد