شهر تهران| بازدید سرپرست بهزیستی از مرکز اتیسم فریحا

سرپرست بهزیستی شهر تهران به مناسبت هفته افراد دارای معلولیت از مرکز اتیسم فریحا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر سرپرست بهزیستی شهر تهران از اولین مرکز تخصصی غربالگری اختلال طیف اتیسم شهر تهران که در مجتمع بهزیستی ذوالفقاری واقع شده است بازدید به عمل آورد.

برزگر ضمن گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت و بازدید از این مرکز در جریان چگونگی نوع خدمات ارائه شده به افراد دارای اتیسم قرار گرفت. فاطمه خاندانی مدیر موسسه مرکز اختلال اتیسم فریحا ضمن خوش آمد گویی بخش های مختلف مرکز را با توجه به نوع خدمات برای مهمانان تشریح کرد و افزود: مرکز اتیسم فریحا در ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی اختلال طیف اوتیسم، مداخلات شناختی و مداخلات روانشناسی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، بازی درمانی، هنر درمانی، موسیقی درمانی و مهارت آموزی خدمت رسانی دارد.

همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارتی برای خانواده های دارای فرزند اوتیسم و توانمندسازی خانواده ها و اصول صحیح مراقبت در این مرکز برگزار می شود.

برزگر با ابراز خرسندی از توانمندی و خدمات و فعالیت های این موسسه به جامعه هدف و خانواده‌های دارای فرزند اتیسم عنوان کرد: امیدواریم با توجه به نیاز این شهرستان شاهد فعالیت تعداد بیشتری از این مراکز در شهر تهران باشیم تا خانوده ها و کودکان بتوانند خدمات ارزنده ای را از سازمان بهزیستی دریافت کنند.

کد خبر 69332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد