نشست مشترک اداره کل امور بانوان شهرداری در خصوص طرح ریحان شهر با بهزیستی استان تهران

نشست مشترکی در خصوص اجرای "طرح ریحان شهر" به منظور توانمندسازی و بهره گیری از پتانسیل کنشگران اجتماعی فعال در حوزه زن و خانواده، شناسایی بانوان فعال، کارآفرین و نخبه و پر استعداد برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ این نشست مشترک با حضور نمایندگان شهرداری، مسئول شورای فرهنگی، کارشناسان مسئول معاونت های امور اجتماعی، پیشگیری و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان تهران در سالن اجتماعات ساختمان اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار گردید.

هدف از این نشست، توانمندسازی و بهره گیری از پتانسیل کنشگران اجتماعی فعال در حوزه زن و خانواده برای تحقق حاکمیت مردم برشهر و ایجاد و ارتقای تعلق زنان و خانواده‌ها به شهر و شناسایی بانوان فعال، کارآفرین و نخبه و پر استعداد با بهره گیری از ظرفیت کنشگران اجتماعی با روشهای خلاقانه اجتماع محور و جلب مشارکت زنان و خانواده های ساکن در محله ها و مناطق شهر تهران و چگونگی اجرای طرح مذکور با توجه به ظرفیت های بهزیستی استان تهران در هم افزایی و همیاری با شهرداری اعلام شد.

جدی نماینده شهرداری در سخنانی بیان دشت : محلات مختلف در مناطق مشکلات متنوع و متفاوتی دارند و با یک راهکار ‌و رویکرد ثابت نمی‌توان در هر محله اقدامات مشابهی انجام داد، وی تصریح کرد: در همین راستا نیازمند همکاری و همراهی شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها جهت شناسایی چالش‌ها و ارائه راه حل هستیم و بهزیستی با توجه به ظرفیت های ذاتی و برنامه های محله محوری که از سوی معاونت پیشگیری در سطح استان تهران برگزار میکند بهترین ذینفع در نیل به این طرح است. در پایان مقرر شد ا ز سوی بهزیستی لیست سمن هاو کلینیک های مددکاری و مراکز مثبت زندگی به شهرداری اعلام تا در اولین فرصت گردهمایی جهت جلب مشارکت آنان در اجرای طرح ریحان شهر دردستورکار قرار گیرد.

کد خبر 69162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد