در رسانه | ۹۳۴ نفر از جامعه هدف بهزیستی اردبیل صاحب شغل شدند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از تسهیل‌گری اشتغال ۹۳۴ نفر از جامعه هدف بهزیستی این استان در سال جاری خبرداد.

حامد رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این ارتباط از محل تسهیلات اشتغال بند ب تبصره ۱۶ در هشت ماه امسال بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال جذب شده که نسبت به اعتبارات تخصیصی ۶۲ درصد است.

وی ادامه داد: همکاران بهزیستی استان در تلاش هستند از طریق پرداخت تسهیلات خوداشتغالی قرض‌الحسنه، بیمه خویش فرمایی، کارفرمایی و تسهیلات کارفرمایی نسبت به ایجاد اشتغال برای افراد زیرپوشش اقدام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل همچنین به کمک یک میلیارد ریالی بنیاد علوی برای ساخت مسکن خانواده‌های ۲ معلوله و بیشتر اشاره کرد و گفت: از این کمک هزینه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بصورت نقدی برای شروع اجرای فونداسیون پرداخت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست را از جمله ضرورت‌های این اداره کل دانست و ادامه داد: رسیدگی به نیازها و مطالبات فرزندان از تمام حیث قابل توجه و مهم هست چراکه این فرزندان از لحاظ عاطفی نیازمند توجه و حمایت ویژه بوده و همه متولیان و مسئولان ملزوم به رفع این مطالبات هستند.

رضایی از ارائه خدمات متعدد برای فرزندان خانه‌های نگهداری در استان خبرداد و گفت: در این استان هفت خانه در قالب ۲ موسسه خیریه در امورات مربوط به مراقبت و پرورش فرزتدان فعالیت دارند و حدود ۱۸۵ فرزند در بخش‌های مختلف حمایت در خانه و حمایت در خانواده تحت مراقبت و آموزش قرار دارند و از حمایت، خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی استان برخوردار هستند.

کد خبر 69110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد