مدیرکل بهزیستی روز جهانی معلولین را تبریک گفت

مدیرکل بهزیستی گلستان با صدور پیامی روزجهانی معلولین را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ عارف کیانی مدیرکل بهزیستی استان طی پیامی فرارسیدن هفته جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ آذر روز جهانی معلولینی است که با شعار ما می‌توانیم در راستای اعتلای ایران عزیز و هم قدم با گام دوم انقلاب اسلامی به قلل رفیع جهانی دست یافته‌اند.

کسانی که برای ادامه زندگی خود شاید از دیگران کمک بگیرند ولی خیلی از دیگران‌ها، امید، صبر، استقامت، پشتکار در زندگی خودرا مدیون این قشر از جامعه هستند. سالهاست که همگی به توانمندی این گروه از جامعه ایمان آورده ایم و بارها شاهد ثبت موفقیت هایشان بوده ایم و حالا میدانیم که دنیای آنها زیبایی هایی دارد که شاید افراد دیگر فرصت تجربه اش را نداشته اند.

در واقع معلولیت نگاه ویژه خداوند بـه انسان‌هایی اسـت کـه بیشتر از بقیه دوستشان دارد و از این‌رو آنان را بهترین بندگان پروردگار نامیده‌اند.

امسال نیز با شعار راه حل های تحول آفرینبرای توسعه فراگیر؛ نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر در سال تولید دنش بنیان اشتغال آفرین برای این عزیزان با خدمتی جهادی ومنسجم قدم برداریم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز و هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت را خدمت خانواده بزرگ بهزیستی گلستان و بهترین مخلوقات خداوند تبریک عرض میکنم.

عارف کیانی

مدیرکل بهزیستی گلستان

کد خبر 69079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد