تقدیر مدیرکل بهزیستی هرمزگان از پرستاران شاغل در بهزیستی

مدیرکل بهزیستی هرمزگان بمناسبت ‌ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستاران شاغل در بهزیستی استان با اهدای لوح ، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ مدیرکل بهزیستی هرمزگان بمناسبت ‌ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستاران شاغل در بهزیستی استان با اهدای لوح ، تقدیر کرد.

 سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، نامگذاری روز پرستار همزمان با ولادت حضرت زینب کبری (س) را نشان‌ از ارزش کار پرستاران دانست و گفت : پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و کسی که عاشق خدمت به مردم نباشد نمی تواند در این حرفه مقدس دوام بیاورد .

وی افزود : در این میان نقش پرستاران شاغل در مراکز بهزیستی به مراتب سخت تر از پرستاران مراکز درمانی است چرا که مددجویان و جامعه هدف بهزیستی به لحاظ شرایط ویژه روحی و جسمی نیازمند توجه و مراقبت ویژه تری هستند.

جهانشاهی در ادامه با تقدیر از خدمات صادقانه و همراه با تعهد و تخصص کارکنان مراکز تحت نظارت بهزیستی بخصوص پرستاران گفت : بی شک این خدمت بی دریغ آنان با پاداش های مادی قابل جبران نخواهد بود و این سنگربانان عرصه سلامت و خدمت نه برای اجر مادی بلکه برای اجر معنوی به این مهم اهتمام می ورزند.

گفتنی است درپایان این مراسم از تعدادی از پرستاران شاغل در بهزیستی استان و اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 68939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد